Bent u op zoek naar smakelijke restaurants in Scheveningen? Dan hoeft u niet meer verder te zoeken, bij Waterreus Scheveningen kunt u terecht om te genieten van al het lekkers dat Waterreus Scheveningen te bieden heeft. Bij restaurants Scheveningen kunt u niet alleen genieten van het lekkere eten en drinken, maar u kunt ook genieten van het prachtige uitzicht dat u heeft over de Noordzee.

Restaurants Scheveningen vindt je bij ons

Bij de Waterreus zijn er diverse arrangementen beschikbaar. Zo kunt u heerlijk genieten van een ontbijt of diner, maar zelfs zomers van een overheerlijke barbecue of high tea bij restaurants Scheveningen. Mocht u een zakelijke lunch of bedrijfsuitje willen organiseren, dan zijn er genoeg mogelijkheden bij restaurants Scheveningen.

Genieten bij restaurants Scheveningen

Door goed getraind personeel kunt u met een gerust hart genieten van uw gerechten. Bij het restaurants Scheveningen is er een uitgebreid drankaanbod aanwezig. Zo heeft u voor elke gelegenheid het perfecte drankje en hapje. We zien u graag snel bij de Waterreus, het restaurants Scheveningen.

Restaurants Scheveningen aan zee

U kunt op loopafstand gratis parkeren bij de Waterreus. Navigeren kan naar de volgende straat: Vissershavenweg. Wanneer u deze straat uitloopt richting de zee, vindt u ons aan uw rechterhand. Bel ons gerust bij vragen op het volgende telefoon nummer: 070-3586909

U wordt optimaal verzorgd bij restaurants Scheveningen