Wilt u gezellig wat eten of drinken in Scheveningen?

Ontdek Restaurant de Waterreus, een geschikt restaurant om te dineren en je kan zelfs een bedrijfsdiner organiseren voor uw bedrijf.
Waterreus is al sinds jaar en dag gelegen aan de populaire Scheveningse Boulevard.
Bij De Waterreus kunt u ook profiteren van arrangementen zoals het organiseren van een evenement voor uw collega’s, vrienden en familie.
Onze arrangementen zijn uitgebreid en bieden daarom voor iedereen een gepaste keuze.

Heerlijk eten en een perfecte locatie bij Restaurants Scheveningen

Restaurant “de Waterreus” is gelegen in de binnenhaven van Scheveningen en kenmerkt zich door een aangename, open en typisch Hollandse uitstraling. Vanwege de mooie ligging, laagdrempelige en (kind-) vriendelijke ambiance is het bij uitstek een van de restaurants Scheveningen voor uw lunch, diner en groepsevenementen.

Leuke tentjes en een prachtig strand, is Scheveningen de uitstekende plek voor uw bedrijfsuitje.
Als u al eens vaker in Scheveningen bent geweest, weet u waarschijnlijk dat het tot de populairste badplaats van Nederland hoort, met enorm veel waterreus.nl Scheveningen.
In de haven zijn er veel ontwikkeling om de haven nog mooier en gezelliger te maken

Restaurants Scheveningen bij de Waterreus

Heeft u nog twijfels of wilt u meer weten over de tarieven van onze verschillende arrangementen? Neem dan nu contact met ons op en wij staan u direct te woord.
Kijk ook even op waterreus.nl Scheveningen.

Restaurants Scheveningen