Het klinkt allemaal aardig en aardig, die gietvloeren, bedrijfsvloeren en kunststofvloeren, maar wat zijn de kosten van gietvloeren nu eigenlijk? Deze vraag, wat kost nu een gietvloer?, horen wij ontzettend veel, maar het antwoord is dikwijls moeilijk te vinden. Dit behoort vanaf nu tot de historie. Wij hebben besloten om het de klant eenvoudiger te maken. Om de service naar de bedrijven toe te vergroten hebben wij een ontwikkeld en op onze pagina online gezet. De reacties van onze klanten zijn meer dan optimistisch!

Gietvloer prijs

Hoe de ontwikkeling van het aanbrengen van een gietvloer ontwikkeld kan van een heleboel factoren ondergeschikt zijn. Op wat voor een onderlaag moet de vloer komen; aan welke eisen moet de vloer voldoen; hoe omvangrijk is het oppervlakte?. Vanuit al deze oogpunten komt een uiteindelijke prijs tot stand, wat uiteindelijk veelal doorslaggevend blijkt te zijn voor de klant. Veel bedrijven vinden het bezwarend om hun tarieven zomaar op de pagina te plaatsen. Wij wensen daarentegen fair en transparant zijn tegen de klanten, ze krijgen immers ook een eerlijke prijs.
C. Kornuyt BV heeft een vloer prijs programma ontwikkeld om eenvoudig, vlug, online en helemaal vrijblijvend een tarief voor een vloer met opties naar wens op te vragen. Toegevoegde opties op de vloer zoals antislip of decoratieve afwerking of een vloeistofdichte vloer kunnen allen geselecteerd worden en worden rechtstreeks meegerekend in de vloerprijs. Binnen deze toepassing zijn talloze coatings opgenomen die u kunt kiezen waaronder Spuitcoating, Nanocoating, Epoxy Coating, Wandcoating, zwembad coating, Vloercoating, Polyurethaan Coating en Impregnerende Coating.

Het grote pluspunt van deze tool is dat, wanneer u een gietvloer prijs overhandigd krijgt die u niet bevalt, u het simpelweg wederom kunt controleren met andere specificaties. En opnieuw: dit allemaal is geheel informeel!
Als u een indicatieprijs ontvangt die aantrekkelijk is voor u, kunt u direct, zonder wederom de data in te vullen, een offerte bij ons opvragen. Indien u de offerte aanvraagt worden de eerder ingevulde informatie vanzelfsprekend meegestuurd. Ingeval wij extra gegevens afbeeldingen van de omstandigheden, nodig hebben om tot een definitieve gietvloer prijs te komen nemen wij, vooraleer de offerte op te sturen, contact met u op via de telefoon of per e-mail.